Podstawowe informacje o Starostwie Powiatowym we Wschowie
Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek od 7:00 do 16:00,
wtorek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, piątek od 7:00 do 14:00.

Możesz załatwić sprawy urzędowe z domu. Więcej informacji o tym jak załatwić sprawę jest na stronie: www.wschowa.info.

Przykłady zadań Starostwa Powiatowego we Wschowie
Powiat opiekuje się szkołami innymi niż podstawowe oraz szkołą specjalną.

Powiat dba o transport i drogi.

Powiat opiekuje się środowiskiem i przyrodą.

W Starostwie Powiatowym jest Powiatowy Rzecznik Konsumentów. Pomaga on za darmo w zakresie ochrony praw konsumenta.
W zakresie ochrony praw konsumenta znajduje się pomoc w sprawach kupowania i zawierania umów.

Dostępność Starostwa Powiatowego we Wschowie
dla osób z niepełnosprawnościami
Przy budynku urzędu znajduje się podjazd oraz miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Pracownik urzędu może wyjść na zewnątrz do osoby ze szczególnymi potrzebami.
Osoba z niepełnosprawnością
może załatwić sprawę urzędową poza biurem.

W budynku jest winda.
Winda ma komunikaty głosowe
i oznaczenia w alfabecie Braille’a.

Na parterze budynku jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

W urzędzie możesz skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.
Musisz powiadomić o tym urząd 3 dni przed wizytą.

W zgłoszeniu musisz napisać:
- imię i nazwisko
- adres
- numer telefonu
- datę twojego przyjścia do urzędu
- jakie masz trudności w komunikacji
- opis sprawy do załatwienia w urzędzie

Zgłoszenie możesz złożyć przez:
e-mail: b.szymanska@powiat.wschowa.com.pl,
telefon: 65 540 22 09,
sms: 697 434 722.

Do budynku możesz wejść z psem przewodnikiem.

Kontakt ze Starostwem Powiatowym we Wschowie
Poczta tradycyjna na adres:
Starostwo Powiatowe we Wschowie Plac Kosynierów 1c
67-400 Wschowa

Starostwo Powiatowe we Wschowie znajduje się E-mail: powiat@wschowa.com.pl

Elektroniczną skrzynkę podawcza ePUAP:
/spwschowa/skrytka

Telefon: 65 540 48 00

Skrzynka podawcza na parterze budynku.
